تولید اولین خمیر دندان برای دندان‌های لمینت و کامپوزیت شده در ایران توسط میسویک

0 29

بسیاری برای از بین بردن ایرادات و نقص‌های دندانِ خود سراغ کارهایی مانند لمینت و کامپوزیت می‌روند و برای همین باید از خمیر دندان مناسب برای نوع دندان‌های ترمیم شده‌ی خود استفاده کنند.

برند میسویک، خمیر دندان مخصوص دندان‌های لمینت و کامپوزیت شده را به لیست خمیر دندان‌های خود اضافه کرده است که این مدل خمیر دندان، اولین خمیر دندان تخصصی در این حوزه می‌باشد و باعث افزایش طول عمر روکش روی دندان‌ها می‌شود.

افزایش طول عمر لمینت و کامپوزیت با خمیردندان مخصوص کامپوزیت میسویک

اگر از لمینت و کامپوزیت برای زیبایی دندان‌های خود استفاده کردید، باید بدانید که مراقبت درست و اصولی از دندان‌ها برای حفظ ظاهر و ماندگاری لیمنت و کامپوزیت روی آنها بسیار مهم است. یکی از کارهایی که برای مراقبت از دهان‌ها باید انجام دهید، انتخاب خمیر دندان مناسب است.

خمیر دندان مخصوص لمینت و کامپوزیت میوسیک، یک انتخاب عالی و فوق‌العاده برای تمیز کردن دندان‌های شما به‌شمار می‌آید. این محصول جدید میسویک می‌تواند دندان‌های ترمیم شده شما را به طور موثر تمیز کند و در دسته خمیردندان‌های ملایم برای دندان‌های دارای روکش به‌شمار می‌آید. با توجه به حساس بودن دندان‌های لمینت و کامپوزیت شده، خمیر دندان میسویک به‌گونه‌ای فرموله و طراحی شده که این مدل دندان‌های حساس کمتر آسیب ببینند و در کنار تمیز کردن دندان‌ها، به تقویت مینای دندان و کاهش حساسیت بیش از حد دندان‌ها کمک کرده و از دندان‌ها در برابر فرسایش ناشی از غذاها و نوشیدنی‌های اسیدی محافظت می‌کند.

خمیر دندان لمینت و کامپوزیت میسویک، اولین و بهترین نمونه از خمیر دندان تولید شده برای دندان‌های روکش شده است که در بازار موجود است و مزایای بسیاری برای دندان‌های شما خواهد داشت.

مزایای خمیر دندان لمینت و کامپوزیت میسویک

خمیردندان میسویک برای دندان‌های لمینت و کامپوزیت شده دارای مزایای بسیاری است که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • محصول فاقد رنگ دانه و اسکراب است.
  • این محصول مناسب دندان‌هایی است که در برابر رنگ و سایش حساس می‌باشند.
  • مزیت دیگر این محصول تخصصی بودن آن است و اینکه افراد باید از خمیر دندان مناسب با دندان‌های خود استفاده کنند.
  • این محصول فاقد مواد ساینده است.
  • این محصول به‌خوبی و سرعت بالا با همه عوامل مضر دندان همچون میکروب‌ها، باکتری‌های مضر دهان و پوسیدگی مبارزه می‌کند.
  • افزایش طول عمر لمینت و کامپوزیت در دندان‌ها

تمام این مزایا و تخصصی بودن این خمیر دندان باعث شده تا خمیر دندان میسویک برای لمینت و کامپوزیت کارایی خوبی داشته باشد و از لک شدن دندان‌های دارای روکش جلوگیری کند.

از آنجایی که مقاومت و استحکام مواد کامپوزیت و حتی لمینت نسبت به دندان‌های طبیعی کمتر است، بنابراین خوب است از خمیر دندان مخصوص کامپوزیت میسویک استفاده کنید که دارای مواد ساینده نیست و به دندان‌ها آسیب نمی‌زند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.