نحوه استفاده از کرم آبرسان کامان به چه صورت است؟

4 48,822

تمامی پوست‌ها اعم از خشک، چرب و معمولی به آبرسانی نیاز دارند و بهترین راهکار برای تامین رطوبت مورد نیاز آن‌ها، استفاده از کرم‌های آبرسان است. پوست انسان پس از ۳۰ سالگی نیاز به مراقبت و آبرسانی دارد تا دچار پیری زودرس نشود و شفافیت و زیبایی خود را حفظ کند. یکی از بهترین کرم‌های آبرسان موجود در بازار کرم آبرسان کامان است که برای پوست‌های مختلف طراحی شده و استفاده از آن برای همه مفید است. در این مطلب نحوه استفاده از آن را به شما آموزش می‌دهیم تا این محصول حداکثر کارایی را برای شما داشته باشد.

کرم آبرسان چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

آب و چربی مهم‌ترین محافظ لایه‌های زیرین پوست هستند و به همین دلیل همیشه باید مراقب بود که اندازه آن کاهش چشمگیری نداشته باشد. اگر می‌خواهید بدانید چرا آبرسانی پوست مهمه، باید به شما خاطر نشان کنیم که در صورت عدم تامین رطوبت مورد نیاز پوست سطح آن خشک شده و دچار چروک و ترک‌های مختلفی می‌شود که خود بستر مناسبی برای جذب انواع آلودگی و قارچ‌ها هستند.

کرم‌ها آبرسان با ترکیباتی که دارند به جذب هرچه بهتر رطوبت به لایه‌های زیرین پوست کمک کرده و پوستی شفاف و زیبا برای شما به ارمغان می‌آوردند. حال که پاسخ پرسش کرم آبرسان چیست؟ را دادیم لازم است به این نکته اشاره کنیم که برای استفاده از این کرم‌ها زمان مشخصی تعیین نشده، اما اگر از برندهای مناسب و باکیفیت استفاده کنید قطعا اثرگذاری بیشتری دارند. کامان کرم‌های آبرسان خوبی را راهی بازار کرده که فاقد SPF بوده و  استفاده از آن برای همه انواع پوست مفید است. این کرم‌ها حاوی ویتامین C و انواع مواد مغذی مورد نیاز پوست بوده و به همین سبب به افزایش لطافت و سلامت پوست کمک می‌کند.

آیا آبرسان با مرطوب کننده فرق دارد؟

بله تفاوت دارند؛ تفاوت کرم آبرسان و مرطوب کننده بیشتر در مواد اولیه تشکیل دهنده آن‌ها و نوع استفاده‌شان است. کار کرم‌های مرطوب کننده این است که با کمک روغن‌های طبیعی موجود در خودشان، چربی‌های پوست را حفظ کرده و مانع از بین رفتن آن‌ها می‌شوند. در مقابل کرم‌های آبرسان به عمق لایه‌های پوست نفوذ می‌کنند و رطوبت مورد نیاز آن را تامین می‌کنند.

بهتر است در روتین مراقبت پوست کرم‌های مرطوب کننده پس از کرم آبرسان مورد استفاده قرار بگیرند و در نهایت باید بدانید، کرم‌های آبرسان و مرطوب کننده هر دو محصولات مفید مراقبت از پوست هستند که به صورت مکمل عمل می‌کنند و استفاده از یکی نیاز به دیگری را رفع نمی‌کند.

نحوه استفاده از کرم آبرسان کامان

بهترین زمان برای استفاده کرم آبرسان کامان

قانون خاصی برای زمان استفاده از کرم آبرسان وجود ندارد، اما توصیه شده به صورت مداوم از این محصول استفاده کنید تا از بروز خشکی پوست جلوگیری کنید. هنگامی که احساس می‌کنید پوست شما لطافت خود را از دست داده، به ویژه در فصول گرم سال مثل تابستان یا پس از خارج شدن از حمام، می‌توانید از کرم‌های آبرسان به ویژه آبرسان کامان استفاده کنید. پوست وقتی در معرض سرمای شدید هم قرار می‌گیرد رطوبت خود را از دست می‌دهد و به کرم آبرسان نیاز پیدا می‌کند. گاهی وقتی در آینه نگاه می‌کنید احساس می‌شود که پوست مثل قبل درخشندگی لازم ندارد؛ یکی از دلایل این امر می‌تواند کم شدن رطوبت آن باشد و در واقع پوستتان از شما درخواست می‌کند رطوبت مورد نیاز را به آن برسانید.

عمیق‌تر شدن چروک‌های پوستی همچنین زمانی که آرایش به خوبی روی صورتتان نمی‌نشیند هم نشانه‌های از کاهش رطوبت پوست هستند. معمولا با افزایش جوش و آکنه افراد استفاده از محصولات مراقبتی را قطع می‌کنند، این در حالی است که پوست به شما نشان می‌دهد به رطوبت و مراقبت بیشتری نیاز دارد. در این مواقع به هیچ عنوان استفاده از آبرسان‌های پوست را قطع نکنید. کرم آبرسان کامان چربی پوست را خنثی کرده و به رفع هرچه سریع‌تر چربی بیش اندازه پوست و همچنین آکنه کمک می‌کند.

چطور باید از کرم‌های آبرسان کامان استفاده کرد؟

نحوه استفاده از کرم آبرسان کامان

بمب آبرسان کامان یکی از پرفروش‌ترین محصولات کامان است که با مراقبت و محافظت از پوست شما، کمک می‌کند از خشکی صورت و نقاط حساس بدن خود پیشگیری کنید. برای استفاده از کرم آبرسان کامان باید این مراحل را طی کنید.

۱. پاک کردن آلودگی و لوازم آرایشی

برای اینکه کرم آبرسان حداکثر اثرگذاری را داشته باشد، نخستین راهکار این است که آرایش پوست خود را با پاک کننده‌های مناسب پاک کنید. کامان محصولات مختلفی در این خصوص نیز دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. بهترین پاک کننده‌ها فاقد الکل هستند و از مواد طبیعی تشکیل شدند.

۲. شستشوی صورت با شوینده مناسب

بسته به نوع پوست خود، از یک شوینده مناسب استفاده کنید. شوینده‌های حاوی ویتامین C  برای شما انتخاب خوبی هستند که نیاز پوست را به بهترین شکل تامین می‌کنند. اگر پوست خشک و حساسی دارد حتما با پزشک مشورت کنید تا از مواد شوینده مناسب استفاده کنید.

۳. لایه برداری پوست

همه انواع پوست نیاز به لایه برداری ملایم دارند تا پوست‌های مرده از سطح صورت جدا شده و محصولات مراقبتی به بهترین شکل به لایه‌های زیرین پوست نفوذ کنند. لایه برداری دو بار در هفته می‌تواند برای پوست شما مناسب باشد و از آسیب وارد آمدن به آن جلوگیری می‌کند.

۴. استفاده از کرم آبرسان کامان

در این مرحله نوبت به استفاده از کرم آبرسان کامان می‌رسد، به اندازه مناسب کرم را در قسمت‌های مختلف پوست قرار دهید و سپس با انگشتان خود به آرامی آن را پخش کنید تا همه پوست به آبرسان آغشته شود.

برای اینکه کرم آبرسان کامان بیشترین اثرگذاری را داشته باشد بهتر است سطح پوست کمی خیس باشد. به همین دلیل وقتی صورت خود را شستید، بهترین زمانی است که می‌توانید از این محصول مراقبتی پوست استفاده کنید.

بسیاری می‌پرسند در طول روز چند بار باید از کرم‌های آبرسان استفاده کرد، در این خصوص قانون خاصی وجود ندارد و هر گاه احساس می‌کنید رطوبت پوست کم شده بهترین زمان برای استفاده از این کرم‌ها است.

متخصصان معتقد هستند دو بار استفاده از کرم‌های آبرسان کامان به ویژه صبح و شب به تامین رطوبت پوست کمک بسیاری می‌کند. کرم‌های آبرسان چربی و رطوبت پوست را تنظیم می‌کنند و به همین دلیل استفاده از آن‌ها ضروری است. اگر پوست خیلی حساسی دارید می‌توانید از واتر بمب مدل SENSITIVE از محصولات کامان استفاده کنید، همچنین پوست‌های معمولی می‌توانند از سری واتر بمب مدل VITAMIN C که دارای ویتامین B  و C  استفاده کنند. اگر نمی‌توانید کرم آبرسان مناسب پوست خود را انتخاب کنید بهتر است از یک متخصص پوست در این مورد کمک بگیرید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
4 نظرات
  1. رها می گوید

    سلام وقت بخیر، بعد ازمصرف آبرسان کامان نیازی به استفاده از مرطوب کننده هست؟

    1. saieh14612@gmail.com می گوید

      بله مرطوب کننده رطوبت آبرسان را داخل پوست حفظ میکنه

    2. ساناز می گوید

      بله نوشته شده که بعد از آبرسان از مرطوب کننده اگه استفاده کنید نتیجه بهتری میگیرید.

  2. النا می گوید

    سلام
    مصرف کرم بنفش واتربمب کامان در بارداری مجازه؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.