همه چیز درباره خمیر دندان‌های میسویک

0 14,495

مراقبت از دهان و دندان علاوه بر اینکه در سلامت عمومی انسان نقش تاثیرگذاری دارد، زیبایی چهره او را هم دوچندان می‌کند. به همین دلیل، خمیردندان به بخشی جدا نشدنی از زندگی روزمره انسان‌ها تبدیل شده است. همه ما سال‌ها است از خمیر دندان استفاده می‌کنیم. تنها یک چیز موقع استفاده از این محصول بهداشتی واقعا آزار دهنده است و آن هم خمیر دندان‌هایی است که داخل تیوپ باقی می‌ماند. در این مطلب شما را با میسویک آشنا می‌کنیم که با یک ابتکار زیبا این مشکل را برای همیشه حل کرده است.

چگونه میسویک مشکل هدر رفتن خمیر دندان را حل کرده است؟

قبل از عرضه محصولات منحصر به فرد میسویک، بعد از چند روز استفاده خمیردندان به بخش دشوار خالی کردن قطرات آخر آن می‌رسیدیم و برای خارج کردن باقی مانده داخل تیوپ باید کلی به خودمان زحمت می‌دادیم. پس از تلاش‌های فراوان نیز مقدار زیادی خمیر دندان داخل بسته می‌ماند و به ناچار آن را دور می‌ریختیم.

میسویک با تولید اولین خمیر دندان پمپی در جهان این مشکل را برای همیشه حل کرده است. خمیردندان‌های این برند داخل بسته‌های پمپی قرار دارد و درست مثل استفاده از کرم، لوسیون و صابون با یک فشار کوچک خارج شده و روی مسواک قرار می‌گیرد. به این ترتیب تا آخرین قطره خمیر دندان به راحتی استفاده می‌شود.

خرید این محصول به دلیل حجم بیشتر و قابلیت استفاده راحت‌تر بسیار مقرون‌به‌صرفه است و خیال ما را برای همیشه راحت می‌کند. به همین دلیل خمیر دندان‌های پمپی این برند به سرعت مورد توجه قرار گرفت و فروش بالایی دارد.

خرید خمیر دندان‌های میسویک

درباره خمیر دندان‌های میسویک

مهم‌ترین مشخصات خمیر دندان‌های میسویک چیست؟

میسویک یک برند مطرح سوئیسی است که محصولات بهداشتی خود را با بهترین کیفیت وارد بازار جهانی کرده است. این محصولات مستقیما از سوئیس وارد ایران شده و در کارخانه‌های داخلی بسته بندی شده و وارد بازار می‌شوند.

خمیر دندان‌های میسویک خاصیت سفید کنندگی بسیار بالایی دارند و در کمتر از ۵ دقیقه دندان‌ها را بدون هیچ آسیبی سفید و درخشنده می‌کنند: به نحوی که دندان‌های شما مثل هنرپیشه‌های مشهور شده و تغییر را در وضعیت دندان‌ها مشاهده خواهید کرد. استفاده از میسویک قبل از مهمانی‌ها و مجالس رسمی چهره شما را دگرگون می‌کند.

این محصولات علاوه بر پاک کردن لک‌های زرد، خاصیت ضد حساسیت دارند و بدون صدمه زدن به دندان‌ها انواع آلودگی و میکروب را از سطح آن پاک می‌کنند. این محصولات برای تمام سنین قابل استفاده هستند و بدون ایجاد سایش، در دست نیافتنی‌ترین حفره‌های دندان نفوذ کرده و آن را ضد عفونی می‌کنند.

خواص اصلی خمیردندان‌های میسویک کدام است؟

هنگام خرید لوازم آرایشی و بهداشتی به دلیل ارتباط نزدیکی که این محصولات با سلامت انسان دارند، این نگرانی وجود دارد که کالاهای بی‌کیفیت به بدن آسیب برسانند. در این بین خمیردندان‌ها از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند. با خرید خمیر دندان‌ های میسویک می‌توانید خیال خود را برای همیشه از خرید یک محصول با کیفیت و استاندارد راحت کنید.

این خمیر دندان‌ها علاوه بر خاصیت سفید کنندگی و ضد حساسیت، ضد پوسیدگی هم هستند و از ایجاد و پیشرفت پوسیدگی‌های سطح دندان پیشگیری می‌کنند.

درباره خمیر دندان‌های میسویک

حفظ درخشندگی و جلوگیری از رنگ پریدگی دندان از دیگر ویژگی‌های جذاب این خمیردندان‌ها است. عصاره موجود در این خمیر دندان خوراکی و بسیار خوشبو است و با از بین بردن بوی بد دهان، حس خوبی به مصرف کننده می‌دهد. تمام اعضای خانواده به صورت روزانه می‌توانند از این خمیردندان‌ها استفاده کنند و دیگر لازم نیست قفسه محصولات بهداشتی را با چندین خمیر دندان رنگارنگ پر کنید و برای خرید آن‌ها به زحمت بیفتید.

استفاده از این محصول بسیار ساده است، باید برای ۲ دقیقه آن را با یک مسواک مناسب روی دندان‌ها برس بزنید و سپس دهان خود را بشویید. استفاده از این خمیردندان‌ها ۲ بار در روز بدون مانع است و با خیال راحت می‌توانید در مسواک زدن استفاده کنید. توصیه می‌شود برای استفاده کودکان پایین‌تر از ۶ سال با پزشک کودک مشورت شود.

خمیر دندان میسویک یک لایه محافظ روی دندان‌ها ایجاد می‌کند که از حساسیت دندان در برابر سرما، گرما و استفاده ترشیجاتی مثل لواشک و شیرینی‌ها جلوگیری می‌کند. این خمیر دندان از ایجاد لکه‌های ناشی از مصرف چای و قهوه پیشگیری کرده و تغییر رنگ ناشی از مصرف غذا، نوشیدنی و سیگار را به سرعت برطرف می‌کند.

تکنولوژی‌های بکار رفته در محصولات میسویک کدام است؟

تکنولوژی Bio Repair (ترمیم به روش طبیعی) بکار رفته در خمیر دندان‌های این شرکت کمک می‌کند دندان‌های حساس و آسیب دیده ترمیم شوند و به حالت اولیه خود بازگردند. یکی از محصولات برجسته این برند خمیردندان‌های زیرو سنسیتیو (Zero Sensitive) هستند که برای حساس‌ترین و آسیب دیده‌ترین دندان‌ها مناسب است و معمولا دندانپزشکان به افرادی که دندان‌های حساس و بیماری دارند یا با کمبود کلسیم و فسفر مواجه هستند، استفاده از این محصول را پیشنهاد می‌کنند.

این خمیر دندان محافظ مینای دندان بوده و از خونریزی و التهاب لثه‌ها هم پیشگیری می‌کند. شما در هر ساعت شبانه روز می‌توانید از خمیر دندان میسویک استفاده کنید و آرامش و تمدد اعصاب دندان‌ها را تجربه کنید.

معمولا افراد هنگام استفاده از نوشیدنی‌های سرد و گرم در ناحیه دندان احساس درد می‌کنند و این درد عذاب آور تا ناحیه سر آن‌ها هم امتداد پیدا می‌کند. استفاده از این خمیر دندان از شما محافظت کرده و بدون این عارضه به راحتی می‌توانید از صرف یک نوشیدنی سرد یا گرم لذت ببرید.

دندان‌ها دارای بافت‌های سخت و نرم متفاوتی هستند که در کنار یکدیگر قرار گرفته و یک دندان سالم را می‌سازند. یک خمیر دندان باکیفیت باید از تمام این بافت‌ها محافظت کند و در عین اینکه به ماهیت آن‌ها آسیبی وارد نمی‌کند آلودگی‌ها را هم از سطح آن پاک کند. میسویک پس از تحقیقات گسترده در تولید محصولات خود تکنولوژی‌هایی را بکار می‌برد که هیچ آسیبی به بافت‌های اصلی دندان وارد نکند.

درباره خمیر دندان‌های میسویک

برند میسویک (Misswake) یک خمیر دندان تمام و کمال است که با وجود مزایای بسیار زیاد قیمت مناسبی هم دارد. برخی از محصولات این برند بیش از ۸ خاصیت متنوع برای محافظت از دندان‌ها دارند که باعث شده به انتخاب اول بسیاری از خانواده‌ها تبدیل شوند و در ایران هم به صورت انحصاری تولید شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است.

برای خرید خمیر دندان‌های میسویک چه راهکارهایی وجود دارد؟

برای خرید محصولات میسویک به هیچ عنوان به فروشگاه‌های غیر معتبر و جاهایی که مجوز قانونی فروش محصولات بهداشتی ندارند، مراجعه نکنید. شرایط نگهداری این محصولات در فروشگاه‌های غیر تخصصی مشخص نیست و ممکن است خمیردندان ارائه شده از سوی این فروشگاه‌ها تاریخ گذشته یا غیر اصل باشد.

تنوع محصولات این برند بسیار زیاد است و از بین انواع خمیردندان‌ها می‌توانید آنچه را بیشتر می‌پسندید و برای دندان‌هایتان مناسب است را انتخاب کنید.

یکی از دشواری‌های خرید از داروخانه‌ها این است که محصولات در دسترس مصرف کننده قرار ندارد و نمی‌تواند به راحتی مشخصات و ویژگی‌های محصول را که روی بسته نوشته درج شده مطالعه کند. خرید اینترنتی به شما این فرصت را می‌دهد که تمام مشخصات محصول را در سایت مطالعه کنید و بعد از شناخت کافی خرید کنید.

اگر طرفدار خرید اینترنتی هستید و دوست ندارید وقت خود را در ترافیک خیابان‌ها هدر بدهید، در فروشگاه تخصصی لوازم بهداشتی لوکس ایرانا به راحتی می‌توانید خمیردندان‌های پمپی و سایر محصولات میسویک را به صورت آنلاین خریداری کنید و هر کجا که می‌خواهید تحویل بگیرید. در فروشگاه لوکس ایرانا بهترین محصولات بهداشتی از معتبرترین برندها یکجا گردآوری شده تا خرید برای شما راحت شود و بدون دغدغه اصل بودن کالا، بتوانید خرید خود را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: روتین مراقبت از پوست قبل از خواب

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.