چرا آبرسانی پوست مهم است و باید همیشه آن را هیدراته نگه داشت؟

0 3,606

آیا تا به حال شده حس کنید پوست صورتتان در حال کشیده شدن است و خشکی بیش از حد را روی آن حس می‌کنید؟ بدن انسان برای انجام فعالیت‌های مهم و لازم برای زنده ماندن به آبرسانی کافی نیاز دارد. اکثر مردم فقط می‌توانند تنها سه روز بدون آب دوام بیاورند و زنده بمانند، چرا که چیزی در حدود ۶۰ درصد بدن انسان را آب تشکیل داده است. آب علاوه بر دفع مواد زائد از بدن و کمک به اندام‌های حیاتی بدن برای داشتن عملکرد درست، به تغذیه پوست و همچنین آبرسانی نیز کمک می‌کند (که در واقع بزرگترین اندام بدن است). اگر می‌خواهید چروک‌ها را از بین ببرید و به لایه بیرونی بدن خود جلوه‌ای سالم بدهید، نباید اجازه دهید تا آب در بدن شما کم شود.

با این حال هستند افرادی که با مزه و بدون طعم بودن آب مشکل دارند ولی در عین حال، دوست دارند تا همیشه پوست صورت و بدن خود را هیدراته و شفاف نگه دارند. محصولات مراقبت از پوست امروزه به کمک این افراد آمده‌اند و آنها می‌توانند با کمک آبرسان‌ها و رطوبت رسان‌های پوست، کمبود آب در پوست را جبران کنند. اما کرم آبرسان چیست و چه کارایی دارد؟

کرم آبرسان چیست؟

چرا آبرسانی پوست مهمه؟

در میان محصولات مراقبت از پوست، کرم‌های آبرسان راهکاری برای شاداب ساختن پوست هستند که با رطوبت رسانی مناسب به پوست از پیری زودرس و چین و چروک سطح پوست پیشگیری می‌کنند. پوست در واقع به عنوان بیرونی‌ترین لایه بدن انسان به شمار می‌آید که در واقع بیشترین تماس را با محیط بیرون را نیز دارد. به همین دلیل در معرض آلودگی‌های محیط و هوا، خشکی و آسیب قرار دارد. کرم‌های آبرسان در این مواقع و مشکلات نقش اساسی برای درمان را ایفا می‌کنند و به کمک کرم‌های آبرسان قوی و باکیفیت می‌توانید به ترمیم و شادابی پوست خود کمک کنید.

کرم‌های آبرسان در سلامت پوست به عنوان پایه و اساس روتین‌های پوستی به شمار می‌آیند و کار اصلی آنها آبرسانی سلول‌های پوست و جوان سازی آنها است. معمولا توصیه می‌شود که افراد از سنین پایین‌تر آبرسانی را آغاز کنند تا در دوران پیری از بروز چین و چروک و همچنین خشک شدن بیش از حد پوست‌های خود جلوگیری کنند.

با استفاده از کرم‌های آبرسان می‌توانید در مسیر درمان خشکی پوست قدم بردارید و اگر پوستتان آسیب دیده باشد، ترمیم و بهبود آن را تسریع بخشید. در این مواقع شما باید سراغ آبرسانی بروید که توانایی انجام این کارها را داشته باشد و به اصطلاح آبرسان قوی باشد. بمب آبرسان کامان پیشنهاد ما به شما برای آبرسانی پوست صورت و همچنین کاهش چین و چروک و آسیب‌های پوست ناشی از کمبود آب در بدن می‌باشد. در واقع این آبرسان از محصولات کامان به عنوان یکی از بهترین‌ها در آبرسانی پوست به شمار می‌آید که طرفداران بسیاری نیز دارد.

چرا آبرسانی پوست مهمه؟

اما مطمئنا آبرسانی پوست علاوه بر مزایایی که عنوان کردیم، مزایای دیگری نیز دارد و در واقع تمام این موارد در کنار هم آبرسانی پوست را مهم کرده‌اند. در ادامه شما را با دیگر مزایای آبرسانی پوست آشنا خواهیم کرد.

۱. انعطاف پذیری پوست را بهبود می‌بخشد

چرا آبرسانی پوست مهمه؟

کرم آبرسان و مواد تشکیل دهنده آن مانند گلیسیرین، هیالورونیک اسید، پروپیلن گلیکول، اسید لاکتیک و سوربیتول مواد مغذی مورد نیاز پوست را تامین می‌کند و پس از جذب به پوست باعث انعطاف پذیر شدن آن و همچنین لطافت بیشتر آن می‌شود. این دقیقا همان چیزی است که به پوست شما کمک می‌کند تا با جاذبه زمین مبارزه کنید و جوان بماند.

پوست شما هرچه کشش بیشتری داشته باشد، بیشتر در معرض افتادگی و چین و چروک خواهد بود. متأسفانه، با افزایش سن، کلاژن سازی در پوست که یکی از عوامل اصلی در کشش پوست است، کاهش می‌یابد. از آنجایی که آب یکی از اجزای اصلی کلاژن است، اگر می‌خواهید ظاهر جوانی داشته باشید، هم باید در طول روز به میزان کافی آب بنوشید و هم از محصولات مرطوب کننده و آبرسان پوست با کیفیت استفاده کنید.

۲. درخشش پوست بیشتر می‌شود

آیا تا به حال شده که بخواهید آرایش کنید و پوست شما به قدری خشک باشد که تمام محصولات آرایشی روی پوست به خوبی نخوابد؟ پوست صورت به دلیل اینکه بیشتر از هر جای بدن در معرض آلودگی‌ها و مواد مضر است، زودتر از باقی نقاط بدن نیز خشک می‌شود. اگر مجبور باشید که پوست را مرتب بشویید تا آلودگی‌ها را پاک کنید، باید در نظر داشته باشید که پس از هر بار شستشو شما به آبرسان‌های خوب برای هیدراته نگه داشتن پوست و در نهایت درخشش بیشتر نیاز خواهید داشت.

پوست خشک اغلب به شکل یه کاغذ در می‌آید که مات و چروکیده به نظر می‌رسد، در حالی که پوست مرطوب و آبرسانی شده معمولاً درخششی بسیار عالی و چشم نوازی دارد. هرچند انتظار نداشته باشید که این نتیجه یک شبه اتفاق بیفتد. قبل از اینکه متوجه یک تفاوت آشکار شوید، باید حداقل به مدت چند هفته نوشیدن آب مورد نیاز و همچنین استفاده از کرم‌های آبرسان باکیفیت را در روتین روزانه خود قرار دهید.

۳- چربی بیش از حد پوست کاهش می‌یابد

چرا آبرسانی پوست مهمه؟

اگر پوست چربی دارید، اولین کاری که ممکن است به ذهن شما برای درمان این مشکل برسد، دوری کردن از محصولات پوستی مانند آبرسان و مرطوب کننده باشد. حتی ممکن است فکر کنید که باید کمتر آب مصرف کنید که آبرسانی پوست شما کمتر شود و پوست به سمت خشکی برود. در واقعیت، این کارها به هیچ عنوان کمکی به شما در درمان چرب بودن پوست نخواهند کرد و حتی باعث آسیب به پوست می‌شوند.

برای برخی از افراد، هیدراسیون ناکافی پوست حتی باعث افزایش چربی پوست می‌شود چرا که بدن در این مواقع به دنبال جبران کمبود آب خواهد بود و به طبع پوست چرب‌تر خواهد شد. وقتی در طول روز به میزان کافی آب بنوشید و همچنین هم روز و هم شب از آبرسان مناسب پوست خود استفاده کنید، می‌توانید چربی پوست خود را کنترل کنید و از بروز جوش که از اصلی‌ترین نشانه‌های پوست چرب است، جلوگیری کنید.

برای آبرسانی پوست آبرسان بهتر است یا کرم‌های مرطوب کننده؟

همان‌طور که در مقاله تفاوت کرم آبرسان و مرطوب کننده عنوان کردیم، کرم‌های آبرسان با توجه به ترکیباتی که دارند به آبرسانی پوست صورت کمک می‌کنند و کرم‌های مرطوب کننده بر روی پوست از هدر رفت آب جلوگیری می‌کنند. در واقع می‌توان گفت که این دو کرم کار یکدیگر را تکمیل می‌کنند و شما می‌توانید در روتین پوستی ابتدا آبرسان را استفاده کنید و بعد از آن سراغ مرطوب کننده بروید تا آبرسانی را در پوست خود نگه دارید و مانعی برای هدر رفت آن در پوست ایجا کنید.

اساساً، پوستی که به کم آبی دچار شده است باید با محصولات آبرسان درمان شود، در حالی که پوست خشک فاقد چربی است و باید با محصولات مرطوب کننده مرطوب شود و چربی خود را دوباره به دست آورد. خشکی پوست در واقع نوعی بیماری پوستی است در حالی که پوست کم آب چیزی است که هر کسی، بدون توجه به نوع پوستی که دارد، می‌تواند آن را تجربه کند.

برای آبرسانی پوست چه محصولی را خریداری کنیم؟

چرا آبرسانی پوست مهمه؟

محصولات کامان برای همه شناخته شده هستند و امتحان خود را پس داده‌اند. بمب آبرسان کامان نیز در میان محصولاتی است که از ابتدای شروع به کار این برند با اقبال مردمی مواجه شد و میزان رضایت از آن در میان استفاده کنندگان بسیار بالا بوده است.

بمب آبرسان کامان از مواد عالی و درجه یک ساخته شده است که کارایی و رطوبت رسانی به پوست آن باعث شده که افراد بسیار سخت‌گیر در انتخاب محصولات پوستی نیز، این محصول را برای روتین پوستی خود انتخاب کنند. شما با هر نوع پوستی و با هر سنی می‌توانید بمب آبرسان کامان را خریداری کنید و در روتین پوستی خود از آن استفاده کنید. بمب آبرسان کامان دارای هیالورونیک اسید و ویتامین ب کمپلکس است که پوست را عمیقا آبرسانی می‌کند و همچنین چربی را در پوست تنظیم می‌کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.