کاندوم خاردار چیست؟

0 19,118

تعریف کاندوم، در طول سال‌ها بسیار تغییر کرده است. کاندوم یک روش پیشگیری از بارداری بود که اساساً برای انجام رابطه جنسی ایمن، جلوگیری از بارداری ناخواسته و جلوگیری از بیماری‌های مقاربتی مورد استفاده قرار می‌گرفت و می‌گیرد. با این حال، اکنون مدل‌های مختلف و تنوع بسیار در انواع کاندوم باعث شده است که به این نتیجه برسیم که کاندوم‌ها می‌توانند به زندگی جنسی شما لذت و رنگ و بویی دیگر دهند. در حال حاضر وسایل پیشگیری از بارداری به قدری متنوع و جالب شده‌اند که شما علاوه بر کارایی که این وسایل دارند، می‌توانید مزه، بو و همچنین کارایی خاص در آنها مشاهده کنید. همان‌طور که در مقاله کاندوم طعم دار چیست گفتیم، کاندوم‌های طعم دار امروزه مزه شکلات، توت فرنگی یا نعناع دارند و برای استفاده در رابطه دهانی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اما در این میان آیا اینکه کاندوم خاردار باشد، لذت بیشتری خواهد داشت؟ آیا هنگام خرید کاندوم و مواجه با این تنوع، شده این سؤال را بپرسید که کاندوم برقی بخرم یا خاردار و یا به طور کل چه نوع کاندومی بخریم؟ اگر دوست دارید تا بدانید که این نوع کاندوم چه خاصیتی دارد و برای چه کاربردی مورد استفاده قرار می‌گیرد، در این مقاله ما را همراهی کنید تا بیشتر با این مفهوم آشنا شوید.

کاندوم خاردار چیست؟

کاندوم‌های خاردار بر روی سطح خود دارای بافت هستند که این بافت از برجستگی‌های کوچکی تشکیل شده است که به دور محیط کاندوم پیچیده شده‌اند. برخی از آنها دارای برجستگی‌های دایره‌ای شکل هستند. برخی دیگر نیز به صورت باریک و استوانه‌ای روی سطح کاندوم هستند. این نوع کاندوم علاوه بر داشتن خاصیت پیشگیرانه از بارداری این حس را برای شما ایجاد می‌کنند که از میزان رابطه خود بیشترین لذت را ببرید.

قرار گرفتن این برجستگی‌ها روی کاندوم، نه تنها لذت بی پایانی برای شما به همراه خواهد داشت، بلکه سطح بالایی از راحتی و محافظت اضافی را برای شما به ارمغان می‌آورد. در لوکس ایرانا شما می‌توانید بهترین کاندوم‌ها را خریداری کنید که از میان آنها خرید کاندوم کدکس می‌تواند بهترین پیشنهاد برای شما باشد.

بنابراین همان‌طور که از نام آن برمی‌آید، قطعاً برخلاف کاندوم‌های معمولی، کاندوم‌های خاردار دارای برجستگی‌ها و خطوطی هستند که به همین خاطر، به سختی از روی آلت تناسلی بلند می‌شوند و حس لذت شما از رابطه را دو چندان می‌کند. این نوع کاندوم در میان کاندوم‌های پرطرفدار به شمار می‌آید و خرید آنلاین کاندوم می‌تواند شما را از بابت خجالت هنگام خرید راحت کند و به آسانی بتوانید هر مدل و شکلی که دوست دارید را سفارش دهید. بنابراین وقتی از کاندوم‌های ساده خسته شدید، وقت آن است که به خرید کاندوم خاردار روی بیاورید.

آیا استفاده از کاندوم خاردار مزیت دارد؟

به صورت کلی کاندوم‌ها تنها راه کاهش خطر انتقال عفونت‌های مقاربتی (STI) و حاملگی ناخواسته به طور همزمان هستند و بسیاری از محققان بر این باورند که این وسیله عوارض بسیار کمتری نسبت به داروهای شیمیایی و همچنین عمل‌های پیشگیرانه دارند.

تنها تفاوتی که می‌توان میان کاندوم معمولی و خاردار قائل شد، رابطه جنسی بهتر است.

نمی‌دانید چگونه؟ برای خانم‌ها این برآمدگی‌ها که به صورت عادی روی آلت مرد وجود ندارد، تحریک بیشتری ایجاد می‌کند و در واقع کاندوم بافتی می‌تواند اعصاب موجود در واژن را بهتر از کاندوم بدون بافت تحریک کند، که ممکن است لذت را افزایش دهد.

اگر در استفاده از کاندوم خاردار دچار حساسیت شدید، چه باید بکنید؟

اگر در هنگام استفاده از کاندوم‌های خاردار دچار حساسیت شدید و در واژن خود لخته خود و ایجاد حساسیت به کاندوم مشاهده کردید، کارهای زیر را انجام دهید:

از استفاده از کاندوم خاردار خودداری کنید

نیازی نیست خود را در معرض تحریک قرار دهید. روش‌های زیادی وجود دارد که باعث می‌شود شما از رابطه جنسی خود بیشترین لذت را ببرید.

اطمینان حاصل کنید که به لاتکس حساسیت ندارید

تقریباً همه کاندوم‌های خاردار موجود در بازار از لاتکس ساخته شده‌اند. بنابراین، لازم است مطمئن شوید که حساسیت به لاتکس و مشکلی با این ماده ندارید که از بروز تحریکات پوستی و بیماری جلوگیری کنید.

اگر کاندوم‌های خاردار لاتکس پوست شما را قرمز، ملتهب و پوسته پوسته می‌کند، توصیه می‌کنیم که کاندوم پلی ایزوپرن و یا دیگر جنس‌ها را امتحان کنید.

اگر هنوز هم این موارد را تحریک کننده می‌دانید، کاندوم‌های بدون بافت و غیر لاتکس را انتخاب کنید، مانند کاندوم‌های پلی ایزوپرن یا کاندوم‌های پلی اورتان بدون لاتکس، که برای پوست بدن شما ایمن‌تر هستند.

در این حالت و با حساسیت بسیار می‌توانید سراغ استفاده از کاندوم‌های زنانه فاقد لاتکس بروید و می‌توانید آن را داخل واژن قرار دهید تا بارداری و خطر STI را کاهش دهید.

از کاندوم‌های برقی استفاده کنید

کاندوم برقی در انتهای آلت تناسلی مردان قرار می‌گیرد و باعث افزایش کیفیت نعوظ آقایان و به تعویق افتادن زمان انزال در آنها می‌شود. لرزش‌های این کاندوم تنها در ناحیه‌ی کلیتوریس بانوان اتفاق می‌افتد و به همین خاطر داخل واژن بانوان نمی‌رود. در نتیجه این وسیله مانند دیگر کاندوم‌ها ایجاد حساسیت نمی‌کند و در عین حال موجب طولانی شدن زمان انزال در آقایان و ارگاسم در بانوان می‌شود. در نهایت نیز این نتایج باعث به وجود آمدن رابطه جنسی لذت بخش می‌شود و دیگر حساسیت دیگر کاندوم‌ها را حس نخواهید کرد.

کاندوم خاردار برای چه کسانی مناسب‌تر است؟

این نوع کاندوم را می‌توان برای چهار دسته بندی مناسب‌تر از باقی افراد دانست؛ اما با این حال نمی‌توان گفت که دیگر افراد خوب نیست که از این کاندوم استفاده کنند. این افراد شامل موارد زیر می‌شود:

  • خانم‌هایی که تازه زایمان کردند
  • افراد مسن
  • افرادی که دیر به ارگاسم می‌رسند
  • افرادی که حساسیت کمتری دارند

کاندوم‌های خاردار به دلیل خاصیتی که دارند و تحریک کردن در آن بسیار بیشتر است، به همین دلیل می‌تواند برای افراد مسن‌تر و میانسال انتخاب مناسبی باشد. همچنین خانم‌هایی که زایمان‌های بسیاری داشتند نیز می‌توانند با این نوع کاندوم لذت بیشتری از رابطه خود ببرند. زایمان‌های متعدد و پشت سر هم دهانه رحم خانم‌ها را گشاد می‌کند و به همین دلیل است که کاندوم خاردار می‌تواند لذت جنسی را در این افراد دو چندان کند.

سخن پایانی

مشکلات استفاده از کاندوم را فراموش نکنید و همچنین، فراموش نکنید که استفاده بی رویه از هر وسیله‌ای می‌تواند عوارضی برای شما داشته باشد و این نوع کاندوم نیز از این قائله مستثنا نیست. خارهای روی این نوع کاندوم سبب تحریک پذیری چند برابر می‌شود که شاید در استفاده‌های پی در پی برای شما با لذت همراه باشد، اما استفاده بیش از حد از آن، ارگاسم در خانم‌ها را در آینده دچار مشکل می‌کند.

در مورد نحوه استفاده از این نوع کاندوم نیز باید عنوان کنیم که درست مانند دیگر کاندوم‌ها است و در مقاله کاندوم چیست به صورت واضح درباره نحوه استفاده از کاندوم توضیح داده‌ایم.

کاندوم خاردار سبب می‌شود لذت از رابطه خود به دست آورید و در عین حال نیز از بارداری‌های ناخواسته جلوگیری کنید. اگر این محصول با توجه به استانداردها خریداری کنید و به خوبی درباره بهترین برند کاندوم اطلاعات به دست آورید، قطعا می‌توانید از مزیت‌های آن به خوبی بهره ببرید. کاندوم خاردار با توجه به خارهای روی آن به مراتب نسبت به کاندوم‌های ساده لذت جنسی بیشتری خواهند داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.