لوازم آرایشی و بهداشتی لازم برای سفر

0 401

اگر شما هم عاشق آرایش و رسیدگی به پوست خود هستید، می‌دانید که تلاش کردن برای محدود کردن تعداد محصولات آرایشی و بهداشتی برای سفر به چند محصول، چقدر سخت و البته ناراحت کننده است. این مخصوصاً زمانی اتفاق می‌افتد که شما برای مدت طولانی در سفر هستید و ممکن است بخواهید در طول سفر ظاهر خود را به بهترین شکل آماده کنید و مدام آن را با محصولات مختلف تغیر دهید.

هنگام بسته بندی کیف لوازم آرایش سفر، به احتمال زیاد فضای محدودی خواهید داشت. با این حال، این بدان معنا نیست که شما باید روال زیبایی خود را در سفر محدود و یا کلا فراموش کنید! با ما همراه باشید تا برخی از محصولات ضروری را با شما به اشتراک بگذاریم تا در سفر با خود همراه داشته باشید تا بتوانید بهترین ظاهر و احساس را از ظاهر خود داشته باشید.

ضد آفتاب

در حالی که ضد آفتاب به عنوان یک محصول آرایشی به شمار نمی‌آید، اما داشتن یک ضد آفتاب خوب هنگام سفر بسیار مهم است. بسته به سفری که می‌روید، نوع کرم ضد آفتاب نیز باید متفاوت باشد.

به عنوان مثال، اگر زمان زیادی را در ساحل می‌گذرانید، به یک کرم ضد آفتاب مقاوم در برابر آب با SPF بالا نیاز خواهید داشت. اگر به سفری می‌روید که در آن زمان زیادی را بیرون زیر نور خورشید نمی‌گذرانید، یک مرطوب کننده با SPF 30 مانند مرطوب کننده روزانه بیشتر به کار شما می‌آید.

محصولات روتین پوستی

لوازم آرایشی و بهداشتی برای سفر

سفر رفتن به این معنا نیست که باید از روتین پوستی خود دست بردارید و به پوست خود نرسید. در سفر باید مهم‌ترین محصولات مراقبت از پوست را همراه داشته باشید. این محصولات شامل شوینده صورت، مرطوب کننده، آبرسان، سرم‌های پوستی، کرم دور چشم و کرم‌های روز و شب خواهند شد. اگر به پوست خود خیلی بیشتر اهمیت می‌دهید و دوست دارید تا سفر نیز پوستی شفاف و سالم داشته باشید، می‌توانید ماسک‌ها و لایه‌بردارهای مناسب پوست خود را نیز درون کیف محصولات آرایشی و بهداشتی خود قرار دهید.

مرطوب کننده رنگی

مرطوب کننده رنگی محصولی عالی برای مصرف در سفر است. یک لایه شفاف از مرطوب کننده رنگی، پوست شما را مرطوب نگه می‌دارد و در عین حال کمی پوشش کرم پودر را دارد و با زدن آن روی پوست، به هیچ عنوان احساس سنگینی نمی‌کنید. به‌علاوه، بیشتر مرطوب کننده‌های رنگی را می‌توان با دست نیز روی صورت زد، به این ترتیب نیاز به براش کمتری در سفر دارید و فضای کمتری را با این وسایل اشغال می‌کنید.

برای کسانی که در سفر کمتر زیر نور خورشید هستند، مرطوب کننده‌های رنگی حاوی SPF می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

کانسیلر

وقتی صحبت از کانسیلر به میان می‌آید، باید محصولی را انتخاب کرد که در طول روز مجبور نباشید آن را دوباره تمدید کنید. سراغ کانسیلرهایی بروید که پوشش خوبی زیر چشم دارند، سبک هستند و وقتی روی پوست اعمال می‌شوند، یک اثر روشن کنندگی بسیار کمی دارند.

اگر محصولی را انتخاب کنید که اپلیکاتور آن برسی باشد، به راحتی می‌توانید آن را با اپلیکاتور زیر چشم بزنید و با دست نیز آن را پخش کنید. از کانسیلر حتی می‌توانید، اطراف بینی و روی نقاط بلند صورت استفاده کنید تا کمی آنها را برجسته نشان دهید.

پودر

لوازم آرایشی و بهداشتی برای سفر

یک پودر صورت خوب یک محصول ضروری برای همراه داشتن در سفر است، به خصوص اگر قصد سفر به منطقه‌ای با آب و هوای گرم و مرطوب را دارید. پودر مناسب صورت خود را خریداری کنید که به آنها پودرفیکس نیز می‌گویند! این پودرها آرایش شما را در تمام طول روز ثابت نگه می‌دارند و بدون اینکه پوست شما را خشک کنند، از چرب شدن پوست شما جلوگیری می‌کنند.

برنزر

برنزر واقعا می‌تواند رنگ پوست صورت را گرم‌تر کند و شادابی را به پوست هدیه کند. برنزرهای زیادی در بازار وجود دارد که در رنگ‌های مختلف و متناسب با رنگ‌های مختلف پوست به فروش می‌رسند. خوب است سراغ مدلی بروید که به پوستتان نزدیک باشد و خیلی اثر براق کنندگی روی پوست باقی نگذارد. با استفاده از یک برس، برنزر را روی پیشانی، استخوان گونه و خط فک بکشید.

رژگونه

رژگونه‌های کرمی برای مسافرت عالی هستند، زیرا می‌توان از آنها به عنوان رژلب نیز استفاده کرد! رژگونه‌های مایع و کرمی بسیاری در بازار است که در رنگ‌های مختلف، از صورتی سرد گرفته تا سایه‌های برنزی عرضه می‌شوند. برای اعمال این رژگونه‌ها روی صورت، به سادگی محصول را روی گونه‌های خود بکشید و با نوک انگشتان خود آن را محو و پخش کنید. بهترین بخش در مورد این رژگونه‌های کرمی و مایع این است که قیمت آنها به صرفه‌تر از رژگونه‌های پودری است و حالتی طبیعی به پوست می‌دهند.

سایه یا مداد ابرو

لوازم آرایشی و بهداشتی برای سفر

هنگامی که در سفر هستید، به احتمال زیاد زمان زیادی برای آرایش کامل نخواهید داشت. محصولات عالی که به شما کمک می‌کنند که خیلی سریع کار آرایش ابرو را انجام دهید، مدادهای ابرو روان و همچنین ریمل‌های ابروی رنگی هستند.

این مدادها و ریمل‌ها در رنگ‌های مختلف هستند و بسیاری از آنها قیمت نسبتا خوبی دارند! می‌توانید مدل‌هایی را بخرید که در انتهای آنها برس ابرو نیز وجود دارد و شما بعد از زدن مداد می‌توانید با آن خطوط را محو و مرتب کنید و نیاز به برسی اضافی برای ابرو نخواهید داشت. ریمل‌های ابرو نیز می‌توانند حالت و فرم ابروهای شما را بهتر کنند و به آنها رنگ بدهند.

یک پالت سایه چشم ساده

اگر شما فردی هستید که معمولاً از سایه چشم استفاده می‌کنید، ممکن است وسوسه شوید که چندین پالت با خود به سفر ببرید. با این حال، این کار می‌تواند فضای زیادی را در کیف شما اشغال کند! به جای این کار می‌توانید، پالت کوچک‌تری را انتخاب کنید که دارای سایه‌های پراستفاده باشد که برای ایجاد ظاهری متنوع به آنها نیاز دارید.

خوب است سراغ پالتی بروید که رنگ‌های خنثی در آن وجود دارد. سایه قهوه‌ای تیره‌تر را می‌توان به‌عنوان رنگ ترنزیشن استفاده کرد و روشن‌ترین سایه نیز برای برجسته‌کننده صورت استفاده می‌شود. همچنین، خوب است سراغ پالتی بروید که خیلی جمع و جور باشد تا فضای کمی را در کیف شما اشغال کند.

ریمل مژه

لوازم آرایشی و بهداشتی برای سفر

ریمل می‌تواند هر آرایشی را متحول کند. هنگام مسافرت، حتما ریملی انتخاب کنید که پوسته پوسته نمی‌شود و ریزش ندارد، به خصوص اگر قصد دارید زمان زیادی را در خارج از منزل بگذرانید. ریمل‌های حجم دهنده و بلندکننده معمولا بهترین گزینه برای استفاده هستند که در سفر هم می‌توانید آن را با خود ببرید.

بالم لب رنگی

بالم لب رنگی برای مسافرت عالی است، زیرا می‌توانید آن را در کیف خود بیندازید و در حین حرکت مجددا استفاده کنید. همچنین لب‌های شما را مرطوب نگه می‌دارد! بالم لب‌ها در رنگ‌های مختلف هستند که یک رنگ طبیعی و در عین حال شاداب به لب‌های شما می‌دهند.

اسپری آب

آخرین اما نه کم‌اهمیت‌ترین، اسپری آب است که باید در سفر با خود ببرید. راه‌های مختلفی برای استفاده از این اسپری وجود دارد—شما می‌توانید آن را در شب یا صبح به عنوان بخشی از روتین مراقبت از پوست خود استفاده کنید، از آن به عنوان محصولی برای زیرسازی آرایش استفاده کنید، یا حتی زمانی که بیرون از منزل هستید آن را با خود ببرید. اگر نیاز دارید پوست خود را در طول روز شاداب کنید، می‌توانی از اسپری آب استفاده کنید. این محصول در اندازه مسافرتی نیز عرضه می‌شود، بنابراین در کیف شما جای زیاد را اشغال نمی‌کند.

به این ترتیب لیست لوازم ضروری آرایشی بهداشتی برای سفر به پایان می‌رسد! امیدواریم در سفر بعدی خود از ظاهر زیبا و همچنین مناظر زیبا لذت ببرید. هنگام سفر چه وسایلی را با خود می‌برید که در این لیست نیست؟ در قسمت نظرات ما را آگاه کنید!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.