ترفندهای آرایش بهاری برای زیباتر شدن در زیباترین فصل سال

0 651

لحظه‌ای که پا به بهار می‌گذاریم، تغییر رنگ‌ها را حس می‌کنیم و دوست داریم تا آن را در استایل و ظاهر خود نیز بیاوریم. چه این تغییر در کمد لباس‌های ما باشد، چه کیف لوازم آرایش، در هر دو حالت همیشه دوست داریم تا این فصل و فصل تابستان فرا برسد تا بتوانیم سراغ رنگ‌های شاد و بسیار جذاب برویم و تغییر را در خود به وجود آوریم! بسیاری از وسایل آرایشی هستند که در خانه داریم و از آنها استفاده می‌کنیم، اما با آمدن بهار سراغ آنها می‌رویم تا ببینیم که آیا رنگ‌های بهاری را می‌توانیم در آنها پیدا کنیم و اگر نباشد سراغ خرید لوازم مناسب بهار و تابستان می‌رویم.

در این مقاله سعی داریم تا شما را با نکات و توصیه‌های مفید برای آرایش بهاری آشنا کنیم تا بتوانید در این فصل زیبا، زیباتر شوید.

۱. محصولات تاریخ انقضا گذشته را دور بریزید

این موضوع حقیقتی است که برای ما وجود دارد و ما به عنوان مصرف کننده همیشه دوست دارید لوازم آرایش را به صورت مادام العمر استفاده کنیم. مطمئناً، هیچ کس دوست ندارد تا لوازم آرایش محبوب خود را که از تاریخ آن نیز گذشته است دور بیندازد، اما شاید وقت آن رسیده است که با برخی از چیزهایی که مدت‌هاست نگه داشته‌اید، بی رحم باشید. با مشاهده تاریخ انقضای کالا می‌توانید متوجه بشوید که زمان دل کندن از لوازم دلبندتان فرا رسیده است و از آنجا که فصل بهار شروعی دوباره برای طبیعت است، شما نیز می‌توانید با محصولات جدید آرایش خود را شروع کنید. البته که این کار برای سلامت پوست و جسم شما نیز بسیار اهمیت دارد.

حتی محصولات مراقبت پوست را نیز باید در صورت گذشتن تاریخ دور بیندازید. کرم‌های مراقبتی، تونرها، کرم دور چشم وموارد دیگر همگی آرایش شما را زیباتر می‌کنند و گذشته تاریخ انقاضی آنها می‌تواند پوست شما را دچار آسیب و بیماری کند و آرایش شما را نیز از حالت طبیعی خارج کند. بهتر این از قبل از آرایش نیز روش‌هایاستفاده از این محصولات مانند روش استفاده از تونر را امتحان کنید تا بتوانید آرایش را جذاب‌تر کنید.

۲. از خرید محصولات ارزان اما باکیفیت خجالت نکشید

ترفندهای آرایش بهاری

صرف ارزان بودن یک کالا همیشه به معنای بی کیفیت بودن آن نیست! اگر از ما بپرسید، خرید محصولی ارزان قیمت که بسیار روی پوست نتیجه می‌دهد و تمام آزمایش‌های بهداشتی و مصرف کننده را نیز پشت سر گذاشته است، خجالت ندارد. اگر در آرایش مبتدی هستید و دوست دارید تا در بهار به زیبایی‌های خود بیفزایید و قصد خرید نیز دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که سراغ محصولات مقرون به صرفه و البته باکیفیت و معتبر بازار بروید. خرید محصولات یا برندهای بسیار گران صرفا نمی‌تواند بهترین آرایش را برای شما رقم بزند.

۳. محصولی را که دارید تمیز و پاک کنید

ممکن است بعد از مرتب کردن کیف لوازم آرایش و دور انداختن لوازم تاریخ مصرف گذشته، به کالایی‌هایی برسید که به نو کردن و مرتب کردن آنها نیز فکر کنید. مطمئناً این کار شدنی است و شما می‌توانید با تمیز کردن تمام لوازم خود آنها به مانند محصولات نو، تمیز کنید! شما برای تمیز کردن آنها باید سراغ محصولاتی بروید که هم ظاهر آنها را پاک کنید و هم به گونه‌ای تمیز شوند که از بروز هر گونه باکتری روی پوست خود جلوگیری کنید.

۴. ترندهای فصلی بهار را بررسی کنید

اگر می‌خواهید سراغ خرید لوازم جدید بروید و دوست دارید تا کیف لوازم آرایش خود را به روز کنید، ابتدا سراغ ترندهای سال و فصل بهار بروید تا بتوانید مناسب با ترندها خرید خود را انجام دهید! معمولا فصل بهار فصل استفاده از رنگ‌های پاستلی و بسیار شاد است و هر چه به سمت تابستان می‌رویم این ترندها به سمت رنگ‌های نئونی می‌رود. البته این نکته را در نظر داشته باشید که رنگ‌های نود همیشه برای هر فصلی مناسب هستند.

۵. با رنگ‌ها خود را برجسته کنید

ترفندهای آرایش بهاری

اگر زمانی برای خلاقیت در رنگ‌ها در یکی از فصول سال باشد، آن زمان بهار است! ماه‌های منتهی به تابستان زمان مناسبی برای امتحان برخی از رنگ‌های شاد و براق هستند که تمام رنگ‌های اطراف شما را منعکس می‌کنند و از آنجایی که در این سال‌ها استفاده از رنگ‌های خاص بسیار ترند شده است، می‌خواهیم بگوییم که بهار می‌تواند بهترین زمان برای استفاده از پالت‌های سایه رنگارنگ شما باشد!

۶. با آرایش خطی خود را برجسته‌تر کنید

آیا شما جزء افرادی هستید که دوست دارند همیشه آرایش‌های ساده را تجربه کنند و یا اینکه در دسته افرادی قرار می‌گیرید که به منحصر به فرد بودن علاقه دارند و دوست دارند با کارهای جسورانه برجسته‌تر به نظر برسند؟ اگر دوست دارید تا همیشه منحصر به فرد باشید و دوست دارید جسور به نظر برسید، می‌توانید سراغ استفاده از رنگ‌های جسورانه و آرایش خطی بروید.

۷. ظاهر پایانی آرایش خود را سبک و طبیعی انتخاب کنید

حتی اگر در سایر قسمت‌های صورت خود از رنگ‌های جسورانه و پررنگ استفاده می‌کنید، باید این نکته را در نظر داشته باشید که باید باقی صورت خود را کاملا طبیعی و سبک نگه دارید و به عنوان مثال سراغ زدن کرم پودر سنگین و فول کاور نروید!

در حقیقت، بعضی از ترندها و مدل‌های آرایشی که مد می‌شوند و حتی بلاگرها انجام می‌دهند و به نمایش می‌گذارند، اصلاً پایه و اساس زیبایی شناسی و همچنین استفاده روزمره را ندارند. شما به جای پیروی از ترندهای اشتباه سراغ استفاده از رنگ طبیعی پوست بروید و سعی کنید در انتخاب محصول و لوازم آرایشی مربوط به پوست صورت، مدل‌هایی را انتخاب کنید که حالت طبیعی پوست را حفظ کند. باید عنوان کنیم که ترند امسال برای استفاده از کرم پودر نیز کرم پودرهای بسیار سبک و طبیعی است و اگر اخبار برندهای بزرگ دنیا را پیگیری کرده باشید این موضوع را در محصولات جدید این برندها مشاهده می‌کنید.

۸. رنگ‌های هلویی را در آرایش خود امتحان کنید

ترفندهای آرایش بهاری

اگر به تصاویر ترند آرایشی دقت کرده باشید، مشاهده خواهید کرد که در این آرایش‌ها تمام رژ گونه‌ها به رنگ هلویی نزدیک هستند و حتی برندها نیز این رنگ را برای ساخت رژ گونه استفاده می‌کنند. استفاده از رنگ گرم روی گونه‌های حالت طبیعی و فرش بودن پوست را تداعی می‌کند و بسیار زیبا به نظر می‌آید. حتی در روزهایی از سال که نور آفتاب بیشتر از هر زمان دیگری تابش دارد، طیف رنگی هلویی می‌تواند درخشش و تلألوی بیشتری از خود نشان دهد.

۹. انتقال از رنگ‌های زمستانی به رنگ‌های بهاری

صحبت درباره ترندها و ترفندهای آرایشی در کلام ممکن است آسان باشد، اما ممکن است برخی افراد در استفاده از این نکته‌ها کمی سختی داشته باشند و نتوانند با تغییر کنار بیایند. اگر به آرایش علاقه دارید و در این زمینه مبتدی هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای شروع کار ابتدا با رنگ‌های ملایم آغاز کنید و به یک باره از رنگ‌های خنثی در زمستان سراغ استفاده از رنگ‌های شاد در بهار نروید. این کار باعث می‌شود که با تناژ رنگ‌ها و همچنین استفاده درست از آنها در صورت آشنا شوید و همچنین اگر سراغ رنگ‌های نود بروید، می‌توانید دنباله روی مد و ترند روز دنیا نیز باشید.

۱۰. استفاده از برنزر را تمرین کنید

آیا به خاطر دارید حدود ده سال پیش که برنزرها برای اولین بار ترند شدند همه مردم سراغ استفاده از این محصولات رفتند و اگر صادق باشیم، همه به رنگ غیرنرمال و نارنجی نزدیک بودند؟ خب، ما در آن زمان از این محصول به شکل نادرست استفاده می‌کردیم، اما اخیراً فهمیدیم که برنز بسیار کاربرد جذاب‌تری دارد و صادقانه بگویم، آنچه را در حال حاضر در مورد کاربرد برنزر می‌بینیم واقعا عالی و دوست داشتنی است! برای فصل بهار سراغ استفاده از برنزر به روش درست بروید و برای انجام آن امتحان و تمرین زیاد انجام دهید.

۱۱. سراغ رنگ موهای جذاب و طبیعی بروید

ترفندهای آرایش بهاری

باید اعتراف کنیم که رنگ موهای طبیعی و همچنین کیفیت بالا درخشش و جذابیتی به موها می‌دهد که شاید رنگ‌های ترکیبی این ظاهر را برای شما درست نکنند. اگر موهای شما به گونه‌ای است که می‌توانید آنها را روشن کنید نیز می‌توانید این کار ا انجام دهید، اما اگر رنگ دانه‌های موهای شما به شدت قرمزی دارد و بسیار ضخیم است، توصیه می‌کنیم که این کار را انجام ندهید.

هایلات‌های نزدیک به رنگ مو نیز در بهار و تابستان بسیار به جذابیت شما کمک می‌کنند. بعد از رنگ کردن موها رسیدگی به موها را هم فراموش نکنید. محصولات کامان در محصولات مراقبت موی خود بهترین شامپوها و ماسک‌های مو را دارد که شما هم می‌توانید از شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنید و هم اگر موهای شما با ریزش مواجه شد سراغ شامپو ضد ریزش کامان بروید و از مزایای آن برای موهای خود بهره ببرید.

۱۲. ریمل اصولی و لایه لایه بزنید

یکی از ترفندهای آرایشی بهار این است که چشم‌های خود را زدن ریمل کیفیت مناسب و مشکی بسیار کشیده‌تر و همچنین مشکی‌تر کنید. مطمئنا پیش آمده که دیده باشید شخصی ریمل زده باشد و به اندازه‌ای ریمل روی چشم‌های او طبیعی به نظر می‌آید که شما تصور کردید که از مژه مصنوعی استفاده شده است. برای اینکه به این هدف برسید زدن ریمل اصولی را تمرین کنید و آن را روی صورت خود پیاده کنید.

۱۳. صورتی بهاری را روی لب‌ها و صورت خود بیاورید

ترفندهای آرایش بهاری

در چند مورد قبلی به رنگ هلویی اشاره کردیم و درباره چرای استفاده از آن نیز گفتیم. وقتی صحبت از رژگونه می‌شود شما نمی‌توانید به رنگ دیگری غیر از این رنگ‌هایی که بازتاب رنگ طبیعی پوست شما هستند فکر کنید. شما می‌توانید این رنگ‌ها را بر روی لب و چشم‌های خود نیز بیاورید و در واقع از رنگ‌های بهاری برای آرایش خود استفاده کنید. اگر به رژ لب‌های سبک و کم رنگ علاقه دارید،‌ می‌توانید در این فصل از سال از بالم لب‌های رنگ دار نیز استفاده کنید و هم به لب‌های خود رنگ بدهید و هم آن را رطوبت رسانی کنید. بالم لب کامان می‌تواند رطوبت رسانی و رنگ دهی به لب را برای شما به بهترین شکل به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید: روش و زمان استفاده از بالم لب

سخن پایانی

فصل بهار همان‌طور که همه می‌دانیم، فصل رنگ‌ها و تازگی در طبیعت است. ما برای اینکه بخواهیم در این فصل زیباتر از هر زمان دیگری به نظر برسیم، باید از این ویژگی‌های بهار ایده بگیریم و آرایش خود را به رنگ‌های طبیعت و تازگی آن نزدیک کنیم. آیا نکات یا ترفندهای جالب دیگری برای افزودن به این نکات ما در مورد آرایش بهاری می‌شناسید که به این لیست اضافه کنیم؟ ایده شما برای زیباتر شدن در فصل بهار چیست؟ آیا تنها باید با لوازم آرایش به زیبایی رسید و پوست نیاز به مراقبت ندارد؟ نظرات خود را در مورد این ترفندهای آرایش بهاری و دیگر موارد با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.