معتبرترین برندهای کاندوم جهان کدام هستند؟

0 5,968

با پیش بینی درآمد جهانی بیش از ۱۱ میلیارد دلار تا سال ۲۰۲۲، بازار جهانی کاندوم قرار است تا چند سال آینده به صورت چشم‌گیری رشد داشته باشد. برنامه‌های جامع آموزش جنسی برای جلوگیری از بیماری‌های مقاربتی و جنسی و نیز تلاش برای تنظیم خانواده به شکل اصولی، به ویژه در کشورهای در حال توسعه، دلیل اصلی گسترش برندهای کاندوم در جهان بوده است. در کشورهایی مانند آمریکا، استراتژی‌های نوآورانه‌ی بازاریابی توسط برندهای پیشرو کاندوم، تقاضا برای این محصول را افزایش داده است.

طبق پیش بینی‌های انجام شده بازار کاندوم به رشد ۸ درصدی خواهد رسید و به این ترتیب میزان افزایش فروش آن در سطح جهان، می‌تواند به ۳.۴۴ میلیارد دلار برسد. به همین خاطر تصمیم گرفتیم تا در این مقاله به بررسی و معرفی معتبرترین برندهای کاندوم در جهان بپردازیم و آنها را که باعث این رشد شده‌اند را به شما معرفی کنیم.

معتبرترین برندهای کاندوم

برای همه پیش آمده که هنگام مواجه با سؤال چه نوع کاندومی بخریم، به ویژگی‌ها و همچنین اعتبار هر برند توجه کنند. حتی در حال حاضر در برخی از نقاط دنیا هستند افرادی که هنوز نمی‌دانند کاندوم چیست و چه استفاده‌هایی می‌توانند از آن داشته باشند. اطلاع رسانی و افزایش آگاهی در تمام دنیا می‌تواند منجر به استفاده درست از این وسایل برای جلوگیری از بارداری‌های ناخواسته و همچنین ابتلا به بیماری‌های خطرناک مقاربتی شود. برندهایی که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم،‌ توانستند این افزایش آگاهی را در دنیا به وجود آورند و در حال حاضر میزان استفاده از این محصول نسبت به سال‌ها پیش افزایش چشمگیری داشته است. ما را در ادامه مقاله همراهی کنید تا با این برندها آشنا شوید.

کاندوم کدکس

 کدکس یکی از شناخته شده‌ترین برندها در تولید محصولات مراقبت جنسی از جمله انواع کاندوم است. تمام محصولات این برند با استفاده از بهترین تجهیزات و مواد ساخته می‌شود و برای مصرف عرضه می‌شود. کاندوم‌های کدکس انواع مختلف دارد که هر کدام را می‌توانید برای کاربردی خاص انتخاب و استفاده کنید. در این میان کاندوم‌های خاردار کدکس بیشترین محبوبیت را در میان مصرف کنندگان دارند و از آنها برای افزایش لذت رابطه جنسی استفاده می‌شود.

محصولات کدکس با تکنولوژی ژاپنی در کشورهای مختلف از جمله ایران تولید می‌شود. کاندوم‌های کدکس از لاتکس طبیعی و فاقد هر گونه مواد پلاستیکی تولید می‌شوند و حساسیت در استفاده از کاندوم را بسیار پایین می‌آورند.

کاندوم Durex

معتبرترین برندهای کاندوم

این کاندوم‌ها به طور خاص برای جلوگیری از مشکلات زود انزالی طراحی شده‌اند. این شرکت مستقر در انگلستان اولین برندی است که آزمایش کاندوم خود را با استفاده از آزمایش الکترونیکی انجام داده است و همچنین اولین کاندوم با شکل آناتومیک را روانه بازار جهانی کرده است. Durex به غیر از کاندوم، روان کننده و حلقه نیز تولید می‌کند.

در سال ۲۰۰۲، دورکس با حمایت از برنامه برابری جنسیتی در برزیل به نام “برنامه H.” توانست تأثیرگذاری اجتماعی زیادی رقم بزند. چنین پروژه‌هایی بعداً در کشورهایی مانند هند نیز اجرا شد.

کاندوم Trojan

Trojan یکی از پرفروش‌ترین برندهای کاندوم در آمریکا است و توسط شرکت Church & Dwight تولید می‌شود. این برند همچنین یکی از برندهای برجسته در بخش کاندوم زنانه است؛ کاندوم Trojan Her Pleasure با ماده‌ی اولیه لاتکس و با کیفیت عالی تولید می‌شود تا خطر ابتلا به STI و بارداری را کاهش دهد. این یکی از معدود کاندوم‌هایی است که از دید یک زن طراحی شده است، که همین موضوع باعث فروش بالای آن به ویژه در آمریکا و کانادا شده است.

تروجان به غیر از کاندوم، روان کننده و ویبراتور نیز تولید می‌کند. یکی برند از مارک‌های کاندوم پیشرو در آمریکا به شمار می‌آید که بیش از ۳۰ نوع کاندوم تا به حال روانه بازار کرده است.

کاندوم Lifestyles SKYN

معتبرترین برندهای کاندوم

کاندوم‌های Lifestyles Skyn ​​یکی از اولین کاندوم‌هایی هستند که از پلی ایزوپرن ساخته شدند و بیشتر به دلیل آن حس راحتی و طبیعی بودن که به مصرف کنندگان می‌دهند، شناخته می‌شوند و معروف هستند. مواد غیر لاتکسی موجود در کاندوم‌های Lifestyles Sky باعث محبوبیت این برند در بین مصرف کنندگان حساس کاندوم شده است.

Lifestyles به عنوان یک برند پیشرو در مورد سلامت جنسی به شمار می‌آید که علاوه بر کاندوم، روان کننده و دیگر محصولات مرتبط با سلامت جنسی را به بازار ارائه می‌دهد. Jissbon ، Blowtex ، Unimil و Manix از دیگر مارک‌های کاندوم غیر لاتکسی این شرکت هستند.

کاندوم Astroglide Lubes

چند سالی است که کاندوم‌های پایه آب و بدون روغن توسط Astroglide Lubes، در میان برترین برندهای کاندوم قرار دارد. Astroglide یک شرکت مستقر در کالیفرنیا است که در ساخت روان کننده‌ها و اسپری‌های تأخیری نیز بسیار عالی عمل کرده است. محصولات Astroglide دارای مرطوب کننده و ماندگاری بالا هستند و در تبلیغات آنها بیشتر درباره رضایت مصرف کنندگان شنیده می‌شود. این مشخصه‌ها، دیگر برای مصرف کننده مشکلات استفاده از کاندوم را همراه ندارد و مصرف آن را بسیار راحت و بدون دغدغه می‌کند.

کاندوم Kimono Microthin

این برند به دلیل تولید کاندوم با استفاده از گواهینامه پیشرفته مهندسی لاتکس FDA و ISO شناخته شده است. کیمونو با داشتن محصولاتی که ۳۸٪ نازک‌تر از کاندوم‌های سنتی هستند، به لیست برترین برندهای جهانی کاندوم راه یافته است. کاندوم‌های کیمونو که با استفاده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی پیشرفته ژاپنی لاتکس ساخته می‌شوند، وگان و عاری از پارابن هستند.

کاندوم Beyond Seven

محصولات برند Beyond Seven زیرمجموعه برند اوکاموتو هستند که کاندوم‌های آن از لاتکس پیشرفته‌ای به نام شیرلون (Sheerlon) ساخته می‌شود. شرکت ژاپنی Okamoto پس از ادغام چهار شرکت شکل گرفت و امروز به عنوان یکی از برندهای پیشرو در فناوری لاتکس به شمار می‌آید. برند Beyond Seven به عنوان برند شماره یک کاندوم ژاپنی، در خارج از منطقه آسیا و اقیانوسیه نیز بسیار طرفدار دارد و محصولات آن در جهان پرفروش هستند.

کاندوم Trustex

معتبرترین برندهای کاندوم

کاندوم‌های Trustex Ribbed و Studded به عنوان جدیدترین کاندوم‌های خاردار بازار جهانی شناخته می‌شوند. این شرکت مستقر در کالیفرنیا به صورت جدی از داشتن رابطه جنسی ایمن طرفداری می‌کند و آن را با محصولات لاتکس بدون فتالات، شدنی می‌داند. روان کننده‌های Rain lubricants and Lixx از دیگر برندهای محبوب آزمایشگاه‌های Line One هستند که کاندوم‌های Trustex نیز در این آزمایشگاه‌ها تولید می‌شود.

کاندوم Crown

یکی دیگر از برندهای برتر کاندوم از اوکاموتو، کاندوم‌های Crown است. کاندوم‌های Crown که مخصوص مصرف کنندگان بسیار حساس طراحی شده‌اند، بخاطر نازک بودنشان است که معروف هستند. درست مثل سایر کاندوم‌های تولید شده توسط Okamoto، کاندوم Crown نیز از تکنولوژی ژاپنی برای طراحی محصولات خود استفاده می‌کند که در محصولات آنها لاتکس کمترین میزان تشکیل دهنده کاندوم را دارد.

کاندوم One Pleasure Dome

کاندوم‌های One Pleasure Dome که از محصولات Ansell هستند، با مشخصه استفاده راحت شناخته می‌شوند که این مشخصه انتخاب سایز کاندوم را راحت می‌کند. همچنین دارای روان کننده‌های سیلیکونی با کیفیت بالا هستند و مخزن موجود در سر کاندوم نیز، استفاده از آن را بسیار کاربردی‌تر و ایمن‌تر از باقی کاندوم‌ها کرده است.

سخن پایانی

سلامت و بهداشت جنسی را به هیچ عنوان نباید شوخی گرفت و برای رعایت آن حتما باید سراغ محصولات ثابت شده و با کیفیت بالا رفت. با توجه به افزایش میزان خرید اینترنتی کاندوم همیشه باید بدانید که چه مارکی در میان بهترین‌ها و معتبرترین‌ها قرار دارد، بعد خرید خود را نهایی کنید.

مواردی که در این مقاله عنوان شد همگی در میان برترین و معتبرترین برندهای کاندوم در دنیا هستند که مصرف کنندگان بسیاری نیز دارند. در ایران، شما می‌توانید برای خرید کاندوم سراغ خرید کاندوم کدکس بروید، چرا که برندی ثابت شده و مورد اعتماد مصرف کنندگان است و در ساخت محصولات مراقبت جنسی خود، بهترین و باکیفیت‌ترین مواد را به کار برده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.