با گران‌ترین برندهای لوازم آرایشی جهان آشنا شوید

0 2,235

صنعت مد و زیبایی امروز در بسیاری از کشورهای دنیا جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است. تلاش انسان‌ها برای زیبا به نظر رسیدن روز به روز در حال افزایش است. در چنین شرایطی تنوع محصولات آرایشی و زیبایی در دنیا رو به فزونی گذاشته است. برندهای مختلفی در این زمینه فعالیت می‌کنند. بعضی از آن‌ها سعی در تولید لوازم آرایشی اقتصادی دارند؛ اما در مقابل برندهایی نیز هستند که صرفا به کیفیت در تولید محصولات خود اصالت می‌دهند. به همین دلیل قیمت محصولات آن‌ها بسیار بالاست. در این مطلب قصد داریم تا شما را با ۱۰ تا از گران‌ترین برندهای لوازم آرایشی جهان آشنا کنیم. تا پایان با ما همراه باشید.

۱۰ تا از گران‌ترین برندهای لوازم آرایشی جهان

استفاده از وسایل میکاپ به بخشی از برنامه روزمره زندگی بسیاری از افراد در سراسر دنیا تبدیل شده است. آن‌ها از لوازم آرایشی و بهداشتی برای سفر، محیط کار، دانشگاه، مهمانی‌ها، تفریح و … استفاده می‌کنند. فرقی نمی‌کند که شما هم جزء این دسته از افراد هستید یا خیر؛ اما توصیه ما این است که حتما در کنار خرید لوازم آرایشی با کیفیت، تکنیک‌های زیبایی را نیز فرابگیرید تا زیباترین ظاهر ممکن را برای خود به ارمغان بیاورید.

در اینجا تمرکز ما روی محصولات آرایشی لاکچری است که از قضا قیمت بالایی نیز دارند. برندهایی که آوازه آن‌ها در کشورهای مختلف دنیا پیچیده است و هر ساله با عرضه محصولات جدید و خلاقانه، جایگاه خود را در بازار بزرگ لوازم آرایشی در تثبیت می‌کنند. از جمله مهم‌ترین برندهای تولیدکننده محصولات میکاپ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. اسمش باکس (Smashbox)

گران‌ترین برندهای لوازم آرایشی جهان

در جمع گران‌ترین برندهای لوازم آرایشی جهان می‌توان نام Smashbox را قرار داد. این برند توسط دو برادر با نام‌های دین (Dean) و دیویس فاکتور (Davis Factor) پایه‌گذاری شد. در سال ۲۰۱۰ شرکت دیگر به نام استی لاودر (Estee Lauder) امتیاز برند اسمش باکس را خریداری کرد. برند Smashbox به طور ویژه روی تولید رژ لب و محصولات آرایشی چشم تمرکز دارد. راز گران بودن محصولات این برند، کیفیت بسیار بالای مواد اولیه‌ای است که در تولید آن‌ها بکار گرفته می‌شوند.

۲. نواسکین (Nu Skin)

برند نواسکین در سال ۱۹۸۴ توسط گروهی از افراد شامل چهره‌های شاخصی همچون بلیک رونی (Blake Roney) و سندی تیلستون (Sandie Tillotson) راه‌اندازی شد. شهرت اصلی برند نواسکین، تولید محصولات آرایشی معروف به ضد پیری است که طرفداران زیادی به ویژه در بین خانم‌های میان‌سال دارند. استفاده از برخی آنتی اکسیدان‌های خاص در فرمولاسیون لوازم بهداشتی این برند باعث خاصیت ضد پیری آن‌ها شده است.

۳. اوریف لیم (Oriflame)

گران‌ترین برندهای لوازم آرایشی جهان

اوریف لیم یکی دیگر از گران‌ترین برندهای لوازم آرایشی در جهان است که در سال ۱۹۶۷ تاسیس شد. این برند محصولات خود را به بیش از ۶۰ کشور دنیا از جمله ایران صادر می‌کند. راز محبوبیت اوریف لیم استفاده از مواد اولیه کاملا طبیعی در فرمولاسیون انواع و اقسام لوازم بهداشتی است. در بین انواع محصولات این برند، لوازم مراقبت از پوست و مو شهرت بیشتری دارند.

۴. الیزابت آردن (Elizabeth Arden)

یکی از موتورهای پیشران صنعت زیبایی در آمریکا از سال ۱۹۱۰ به این طرف، برند الیزابت آردن است. طرفداران مینیمالیسم و سبک آرایشی نود یا ملایم عاشقانه از محصولات این برند استفاده می‌کنند. شعار برند الیزابت آردن جستجوی زیبایی در خود واقعی انسان‌هاست. هیچ محصول پر زرق و برق در بین لوازم آرایشی این برند پیدا نخواهید کرد. بلکه تمام تولیدات آن در عین سادگی از شکوه بالایی برخوردار هستند. اگر رسیدن به اعتماد به نفس در عین رعایت اعتدال از مسیر زیبایی ظاهر برای شما اهمیت دارد، لوازم آرایشی برند الیزابت آردن را حتما امتحان کنید.

۵. آرتیستری (Artistry)

گران‌ترین برندهای لوازم آرایشی جهان

دو محقق که روی موضوع تاثیر تغذیه بر زیبایی ظاهری مطالعه می‌کردند، برند آرتیستری را پایه‌گذاری نمودند. به همین دلیل در محصولات این برند علاوه بر زیبایی ظاهری، تاکید زیادی بر سلامتی جسمی مصرفه‌کنندگان وجود دارد. این باعث شده تا برند Artistry جایگاه خاصی در بازار لوازم آرایشی بیش از ۱۰۸ کشور دنیا پیدا کند. به عنوان از برخی گیاهان و میوه‌های کمیاب که در جنگل‌های آفریقا رشد می‌کنند، در تولید محصولات آرایشی برند Artistry استفاده می‌شود. طبیعی است که این موضوع آرتیستری را در جمع گران‌ترین برندهای لوازم آرایشی جهان قرار دهد.

۶. استی لاودر (Estee Lauder)

یکی دیگر برندهای آمریکایی لاکچری در زمینه تولید لوازم آرایشی استی لاودر است که در سال ۱۹۴۶ تاسیس شد. محصولات مراقبت از پوست ویژه مردان برای نخستین بار توسط این برند به بازار جهانی عرضه شد. در عین حال از جمله مهم‌ترین دلایل شهرت استی لاودر تولید لوازم آرایشی بدون عطر است. استی لاودر روی برندسازی خود سرمایه‌گذاری زیادی می‌کند و معمولا بسیاری از سلبریتی‌ها در دنیا با محصولات آن، آرایش می‌کنند.

۷. مک کازمتیکس (MAC Cosmetics)

گران‌ترین برندهای لوازم آرایشی جهان

برند مک کازمتیکس فعالیت خود را در سال ۱۹۸۴ در ایالت انتاریو آمریکا آغاز کرد. بنیان‌گذاران این برند افرادی ایتالیایی بودند که در صنعت مد حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. این برند در سال‌های ابتدایی صرفا در زمینه تولید محصولات گریم بازیگران فعالیت می‌کرد. اما پس از آن با توسعه دامنه تولیدات خود به یکی از گران‌ترین برندهای لوازم آرایشی جهان با بیش از ۵۰ شعبه در دنیا تبدیل شد. اگر به دنبال انتخابی ایده‌آل برای آرایش روزمره هستید، محصولات برند مک کازمتیکس را پیشنهاد می‌کنیم.

۸. ال اورئال (L’Oreal)

ال اورئال برندی فرانسوی است که در سال ۱۹۰۹ فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم آرایشی لاکچری آغاز کرد. این برند به سبب تولید محصولات مراقبت از پوست و مو و همچنین بهداشت مردانه شهرت دارد. از نظر تکنولوژی به عنوان یکی از برترین برندهای دنیا در زمینه تولید لوازم آرایشی شناخته می‌شود. چرا که در کنار آزمایشگاه‌های تخصصی، از دستگاه‌های پیشرفته صنعتی برای تولید محصولات خود استفاده می‌کند که در نوع خود بی‌نظیر هستند.

۹. مری کی (Mary Kay)

مری کی در سال ۱۹۶۳ فعالیت خود را شروع کرد و خیلی زود خود را در قامت گران‌ترین برندهای لوازم آرایشی جهان معرفی نمود. قیمت محصولات این برند بسیار زیاد است و فقط کسانی که حاضر به پرداخت هزینه‌های سرسام‌آور برای آرایش هستند، به سراغ تولید این شرکت می‌روند. توصیه می‌کنیم اگر به خوبی از پس اشتباهات آرایشی بر می‌آیید، به سراغ لوازم آرایشی مری کی بروید.

۱۰. شنل (Chanel)

گران‌ترین برندهای لوازم آرایشی جهان

در فهرست گران‌تری برندهای لوازم آرایشی جهان، بدون تردید باید نام شنل را در جایگاه نخست قرار دهیم. شنل در سال ۱۹۱۰ فعالیت خود را آغاز کرد و در زمینه تولید طیف گسترده‌ای از محصولات مد و زیبایی از جمله کیف‌های چرمی، لوازم آرایشی، عطر و ساعت فعالیت می‌کند. محصولات مراقبت از پوست و موی این برند در سطح دنیا بی‌نظیر هستند. جالب است بدانید ۳۱۰ فروشگاه از سوی برند شنل در سطح دنیا راه‌اندازی شده است.

کلام پایانی

۱۰ مورد از گران‌ترین برندهای لوازم آرایشی جهان را با هم بررسی کردیم. توصیه ما این است که بیش از آنکه روی قیمت محصولات آرایشی و میکاپ حساس باشید، کیفیت و سلامت آن‌ها را در اولویت قرار دهید. محصولات با کیفیت زیادی در بازار عرضه می‌شوند که در عین حال قیمت مقرون به صرفه‌ای نیز دارند. در عین حال توصیه دیگر ما خرید لوازم آرایشی از مراکز معتبر است. متاسفانه بعضی از فروشنده‌ها تاریخ انقضای محصولات آرایشی و بهداشتی را نیز دستکاری می‌کنند یا حتی لوازم جعلی را با نام برندهای معتبر به مشتری می‌فروشند. با خرید از مراکز معتبر دغدغه چندانی از این بابت نخواهید داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.